? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 4, 2010

Living Lie Life~~~

try to live ur life as a lie...
one day u'll know once u cry
u're not a cradle of rye
which follows the wind blow
till the day u'll die...

I quote back what Nia said to me before... Tapi kali ni takde kaitan langsung ngan post2 aku sebelum ni... bak Fila kate, aku saje je nak meroyan kat blog ni... Ah~~~ it has been a long time aku tak jenguk web blog ni.. memang dah penuh sawang pun... ^_^
lpas kemaskini laman ni sikit2, barulah aku boleh nampak bintang2 berkelip2 di sekeliling... bahagia je rase....


back to the main topic,
try to live ur life as a lie...
one day u'll know once u cry
u're not a cradle of rye
which follows the wind blow
till the day u'll die...
Nia was a brilliant! I am trying Nia... Hehe... Sebab mcm penat dah nak hadap semua ni.... aku rase ke mane aku pergi pun aku hadap bende yang same je kot... Masalah akar umbi yang tak pernah selesai... I need him, I need her, well, I need both...! I am screaming right here, but i know you will never hear...
jadi, boleh ke aku stop? Tetttt!!! No!!! sakit mcm ne pun aku rase kat sini, kat sana I know you are both hurt... i really hope I can heal this great pain, but I always failed. Amazingly, aku tak nangis lagi dah... is this a good news? I am afraid that it is NOT.... sampai aku da tak larat nak menangis, aku takut aku jadi numb, atau keras mcm batu,...
beralih kepada isu lain, yang aku malas nak fikir, tapi pakse aku buat statement baru pasal diri aku,
"I am an individualist, but I am afraid to be alone.'
haha... That is so ME rupenye.... Selfish? Sound so... but I tried not to be heard like that... ah! penatnye....

0 comments: